Firmy dbające o swoją promocję i wizerunek wśród klientów często zamawiają różnego rodzaju gadżety reklamowe. Kierują się głównie takimi czynnikami jak niska cena za sztukę, szybki czas realizacji i użyteczność danego przedmiotu. Dlatego też tak popularne są smycze reklamowe, które zamawianie są niemal przez każdą firmę. Smycze doskonale sprawdzają się jako dodatek dla pracowników (na przykład do służbowych kluczy i telefonów). Wręczając gadżety pracownikom firmy zwiększa się ich przywiązanie do pracodawcy. Smycze reklamowe to także dobry materiał promocyjny na różnego rodzaju targi. Potencjalni klienci chętnie zabierają je ze sobą. Smycze mogą być produkowane w różnych wersjach. Przy składaniu zamówienia na tego rodzaju produkt należy określić rodzaj paska – jego szerokość i długość. Przy projektowaniu nadruku grafik może puścić wodze fantazji i użyć wielu kolorów. Smycze zazwyczaj znakowane są metodą sublimacji, która pozwala na wykonanie nadruku typu full color. Należy jednak pamiętać, aby grafika nie była zbyt szczegółowa, bo może stracić na jakości naniesiona na materiał.